.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امانتداری، ويژگي برجسته خبرنگاران است

فرماندار نوشهر گفت : امانتداري ، اطلاع رساني درست و بموقع رويدادهاي خبري از شاخصه هاي بسيار مهم و برجسته خبرنگاران در جامعه است.
به گزارش شمال نیوز،محمدعلي قمي شنبه شب در آيين تجليل ازخبرنگاران اين شهرستان، سرعت، صحت و دقت را سه ركن بسيار مهم و اساسي در عرصه خبر دانست و افزود: با اطلاع رساني درست و بموقع مي توان براي توسعه و رفع مشكلات فراروي منطقه گام هاي اساسي برداشت.
وي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي اهل قلم و انديشه بويژه شهيدمحمود صارمي اظهار داشت: اين شهيد وارسته و والامقام در اجراي رسالت خبرنگاري و افشاي چهره كريه گروهك متحجر طالبان تا پاي جان ايستاد و در نهايت با دستان ناپاك اين گروهك دست نشانده ايادي استكبار غرب به شهادت رسيد.
وي تصريح كرد: شهيد صارمي در حقيقت خبرنگاري بود كه توانست ماهيت پليد طالبان را در افغانستان افشا كند و پيام آزادي و آزادي خواهي را به تمام دنيا انتقال دهد.
فرماندار نوشهر از حضور همه جانبه خبرنگاران به واسطه پوشش مطلوب رويدادهاي خبري اين شهرستان قدرداني كرد.
قمي با اشاره به تحقق حماسه سياسي، بر لزوم همكاري همه جانبه فعالان عرصه اطلاع رساني براي عملياتي شدن حماسه اقتصادي در جامعه تاكيد كرد.
وي رمز توسعه، پويايي و بالندگي يك جامعه را در سايه برقراري امنيت پايداردانست و گفت: خبرنگاران مي توانند زمينه اميد، نشاط و احساس امنيت را در جامعه فراهم كنند.
رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر نيز ، نقد منصفانه ، اطلاع رساني بموقع، شفاف سازي و طرح تبادل آرا در جامعه را جزو وظايف مهم مطبوعات در جامعه برشمرد.
حجت الاسلام حسن توپاحيدري با گراميداشت ياد و خاطره شهيد محمود صارمي و روز خبرنگار خواستار بكارگيري نيروهاي رابط ميان مسوولان و خانه مطبوعات به منظور بررسي مشكلات فراروي خبرنگاران شد.
وي از همكاري مسوولان نهادهاي ذيربط براي برگزاري آيين تجليل از خبرنگاران در شهرستان قدرداني كرد.
دستكم ۶۰ خبرنگار در شهرستان هاي نوشهر وچالوس فعاليت دارند. /ف

/ايرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.501 seconds.